zaterdag 19 januari 2019

Week van 14 januari 2019

Het troostkruikje

Wanneer zijn er traantjes? Wanneer kan je verdrietig zijn?

Ik mag verdrietig zijn, dat is oké!

Wat kan ik doen als ik verdrietig ben? Wat vind ik dan leuk en wat vind ik dan minder leuk?

Wegen, meten, vergelijken ... Wie is groter dan...? Wie is zwaarder dan ...? Welke apparaten draag jij? Welke draag ik?


Klaar voor de nieuwjaarsreceptie!





Groot en klein genieten.








Samen naar het filmpje kijken!

Flinke, lieve broers en zussen waren er ook!

Gekke foto's trekken.









Ook wij vonden het heel gezellig!



Hmmm .....
Krullenbol: Vuur






Waar zit het balletje onder?



Sylvia 6 jaar!!! De grootste verjaardagstaart ooit!


Blazen maar!!!


Effe gek doen!

Hmmmm ... wat is dat lekker!


Pakje opendoen.


Krullenbollen: de muts.