donderdag 6 juni 2019


Week van 27 mei
tot en met 7 juni 2019

Puzzelen.




Vriendschap!


Ik vertel even over mijn puzzel!
Weet je wel dat ik het middelste alleen heb gemaakt?

Nieuwe dingen voor in de zandbak van de klas.


We zoeken de letters van onze naam.

Ik ga bouwen ...

Wij maken de lekkerste ijsjes van het kids!

Aardbeien of liever chocolade?

Krabben op de poster, wat mooie kleurtjes komen eruit!

Wij maken wel ijsjes met slagroom hé!

Super lekker!

Ik heb een slak meegebracht.

De slak slaapt. Hoe krijgen we ze wakker?

Gelukt!

Aardbeien proeven in de tuin! Hmmmm ...



Rupsje nooitgenoeg tekenen.






Mijn fietshelm, hoe moet hij op, hoe gaat  hij open en toe?




Onze eerste dag op de fiets! Kijk wat ik kan!

Komaan, wij gaan fietsen!!!!!

Lenn is gevallen. Dat is niet erg. Het is oké!

Het fietsrek onder het afdak!


Gebarenspel met de fietshelmen.


Kleien: de zon!

Stiekem aan het knutselen voor .....



Fietsen rechts van de weg!

Voor wie zou dat zijn?


Waarom heb jij mijn hand roze geverfd?


Krullenbol: de vlinder!



Nu alleen, zonder voorbeeld!





Krullenbol: de zon!




Onze fietsen staan droog en goed afgesloten.