zaterdag 11 april 2020

Nieuwtjes (3)

Wat doet stoere Jonah allemaal thuis?

Creativiteit!!!!

Gezond en lekker! Hmmm ...

Samen met papa leuk op stap!

Hmmmm ... smullen maar! De topchefs in de keuken!

Een beetje werken in de bundel van de school!

De paasboom zetten! Super mooi!

Gezelligheid in huis....


Een briefje schrijven en tekenen ... Voor wie zou dat zijn?

Lenn heeft de Paaspost gevonden!!!! En hij is superblij!!!

Lenn en Lars hebben ook een paasboom gezet. Super knap gedaan!!!!

Goed gedaan mannen!

Alisher werkt voor de school thuis!


Tellen en schrijven, wat doe je dat goed Alisher!!!!

Hailey aan de computer!


Voor iedereen veel groetjes van Hailey!!!!

Gekke paashazen!!!

Op berenjacht!

Mooi weer, buiten fietsen en genieten van het zonnetje!

Waw!!!! Wat ben ik ook blij met de post die ik thuis krijg!!!
Dankjewel! Dat doet echt wel deugd en maakt me blij!
Ik mis jullie allen, dikke knuffel voor jullie!

Pasen ... ook bij mij thuis hoor ...


Een fijn Paasfeest voor iedereen.
Geniet van elkaar en de lekkere eitjes!!!!

Na de vakantie is de school wellicht nog gesloten .....
Ik maak alvast thuis bundels klaar voor jullie allemaal.

Wat zit er allemaal in? ...

... niet bij iedereen hetzelfde ... maar wel leuke dingen ...

... een werkbundel, een knipbundel, een fijne motoriek bundel,
iets om te kleien ...

Zoek hetzelfde ...


Witte taarten om te versieren ...



Ik sorteer alles uit en de postbode gaat het jullie zeker bezorgen. Woensdag gaat het de post op!!!


Veel plezier met de nieuwe bundeltjes !!!!
En geniet ook van de zon en van elkaar!